Framleis mogleg å søke Stikk UT! Stifond

Tre sauer på fjellbeite - Klikk for stort bileteSauer på fjellbeite

Stifondet skal brukast på «førstehjelp» til stiar med stor slitasje. Det er friluftsråda i Møre og Romsdal som forvaltar fondet og det er framleis att midlar!

Stifondet

Sparebanken Møre har tildelt Stikk UT! kr 500 000 som skal brukes på utbetring og vedlikehald av dei mest slitte stiane som har vore, er, eller er tenkt brukt som Stikk UT!-turmål. Det er dei to friluftsråda i Møre og Romsdal som forvaltar fondet.

"Vi har fått inn mange gode søknadar til Stikk UT! Stifond som vi har delt ut midlar til. Det har vore god spreiing og neste alle eigarkommunane har fått tildelt midlar. Søkarane har vore både idrettslag, velforeiningar, andre frivillege lag, grunneigarar og Stikk UT!-kontakter rundt om i kommunane."

Søk om midlar

Friluftsråda har framleis midlar å dele ut, og vil med dette  minne dei frivillege og grunneigarar rundt om i kommunane om at dei kan dei kan søke ved behov.

Søknadane har ei øvre grense på kr 15 000. Det er utdeling fortløpande så lenge det er midlar på fondet.

Lenker

Her finn du meir informasjon om Stikk UT! Stifond