Årets StikkUT-premie!

Krus og skål i porselen med naturmotiv. Gule blomster og treverk i bakgrunnen. - Klikk for stort bileteStikk UT! krus og skål 2023 Stikk UT!

Siste frist for å bestille premie til seg sjølv eller andre som har vore med på Stikk UT! er 15. september!

Det er gratis å vere med, men viss du vi ha krus eller skål i premie må du bestille og betale den sjølv.
Frist 15. september.

Alle som har vore med på Stikk UT!  kan bestille Stikk UT!-krus eller Stikk UT!-skål i nettbutikken. Kunstnaren er som tidlegare år Signe Louise Aasen frå Kristiansund.

Du bestiller og betalar via nettbutikken til Sunnmøre friluftsråd her.

Premien kan du hente på rådhuset eller kommunehuset etter sesongslutt. Du får beskjed på e-post når det er klart for henting.

Raudt pilskilt med teksten Stikk UT! i gult. Sklitet er fest til ei trestamme i skogen, med ræsslyng og bregne rundt. - Klikk for stort bileteStikk UT! Fjord kommune