Vinnar av Drømmestipendet

Vi gratulerer Solveig Eide Grønningsæter frå Eidsdal som ein av femti vinnarar av Drømmestipendet 2024.

Jente som smiler mot kamera - Klikk for stort bilete

Drømmestipendet er eit samarbeid mellom Norsk Tipping og Norsk kulturskoleråd. Stipendet skal gi verdifull inspirasjon og anerkjennelse, og bidra til at unge kunst- og kulturutøvarar mellom 18 og 25 år får oppfylt draumane sine. Det var 544 unge talent som var nominert til Drømmestipendet 2024.

Solveig Eide Grønningsæter (21) er tidlegare elev i Fjord kulturskule og ho har vore med på mange ulike kulturarrangement i kommunen. I dag er ho student ved Ole Bull Akademiet på Voss, der ho tar ein bachelor i utøvande folkemusikk.

Les meir om Solveig og dei to andre frå Møre og Romsdal som fekk Drømmestipendet 2024.