Tema for første samling er kommunikasjon i trenarrolla, og vi får med oss Olav Martin Amdam som vil bidra med fagleg påfyll og konkrete tips du kan ta med deg rett ut på bana.
Dette blir ein fin kveld med:
- Læring og inspirasjon
- Erfaringsutveksling på tvers av lag og klubbar
- Sosialt samvær
Det blir enkel servering. Vi håpar så mange trenarar, lagleiarar og aspirerande trenarar som mogleg har høve til å delta